Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

God Jul!

Kategori: Information

Hej alla psykisar :)
Hoppas ni får en god jul vare sig ni firar skiten eller inte :P Och jag hoppas att de som är ensamma vet att vi finns här omkring.
Ibland kan man ju t.o.m känna sig mer ensam, med sina känslor, när man har mycket människor omkring sig.
Julafton är ju också mycket en dag där man ska må så jävla bra. Kanske måste spela en glad roll för familj och vänner.
Jag hoppas att ni bloggare där ute bara ska Vara och slappna av, och komma ihåg
att Ni är Så Jävla Bra, vare sig ni mår dåligt eller inte.
Om ni känner att ni inte mår bra imorgon (24/12)så ska ni veta att jag alltid finns till hands under dagen.
Mejla av er till [email protected] om ni vill så kollar jag mejlen flera gånger,
så jag har koll på att alla är OK :D

Kommentera gärna om du läser vilket inlägg som helst. Behöver mkt feedback.

God Jul på er

/Psykos



NY bloggare: Issa - Livet på en slutenvårds avd.


Välkommen Ypax!  Ny bloggare!:
"Här är mitt liv
Mamma, bipolär, social fobi och lite annat"

Och välkommen Anhörigbloggare:
Tristess

Och välkommen Anhörigbloggare:
Tappa inte hoppet!
"Jag bloggar om en kamp för min tonårsdotter och hennes psykiska besvär. Hur vi under några år har kämpat för att få henne på fötter och må bra igen. Det låter kanske pretentiöst med "kamp", men det känns verkligen så. En kamp att själv orka och en kamp att tro! För det är lätt att tappa hoppet. Från september 2009 kommer många inlägg att handla om hur vi hanterar Bipolärt syndrom som min dotter nu fått som diagnos. Vi hoppas på en bättre framtid."

Läs andra bloggares jävligt bra inlägg om psykiatrin:
För sjuka intet nytt
Psykiatrin är ett skämt!






Ett litet klipp ur filmen "Du levande". Psykiatrikern:






KOMMENTARER:

  • Issa säger:
    2009-12-22 | 23:09:59
    Bloggadress: http://isabellisens.blogg.se/

    angående psykiatri kan ni följa mitt liv på en slutenvårds avdelning via min blogg :)

  • LM säger:
    2009-12-23 | 14:24:22
    Bloggadress: http://648am.blogspot.com

    Psykiskt sjuka får aldrig semester, medan psykiatrin har "jul-ledigt"



    Nej, jag är inte alls bitter. Bara tacksam över att den här sidan finns.

  • Sanna säger:
    2009-12-24 | 08:33:21
    Bloggadress: http://raseriutbrott.blogspot.com/

    Ush jag tror inte jag orkar anmäla, det skulle nog inte leda någonstans ändå :S



    Nä, det var inte huddinge, men eftersom min blogg är anonym så kan jag inte berätta var det var nånstans ;)

  • Eriiza säger:
    2009-12-25 | 07:14:40
    Bloggadress: http://eriiza.webblogg.se/

    God Jul på dig också, trots att det är lite "sent" nu !

    Min jul överlevde..

    Men hur tog DU dig genom julen ? =)

  • Ida säger:
    2009-12-25 | 18:23:39

    Psykos tack för att du patrullerar cyberrymden som en MåLiteBättre-Ängel!!



    Det är första julen på så j-a många jul/nyår som jag inte är på psyk,o jag är så otroligt tacksam att jag ligger i min egen säng o själv bestämmer när jag ska äta,ta medicin/eller inte, o när jag ska lägga mej.

    Hellre må skit i sin egen säng.Men tänker med sorg på dom som mår ännu sämre ensamma ,nu på helgen :(



    Men cyberkram till Psykos o alla som läser här !

  • Tjelsi (i polen atm) säger:
    2009-12-25 | 21:30:02
    Bloggadress: http://tjelsi.com

    GOD JUL ALLA GALNINGAR!

  • Ylva säger:
    2009-12-28 | 15:47:20
    Bloggadress: http://ypax.blogg.se/

    Julen gick väl så där. Kände mig ensam och hade ångest. Ville bara hem till mitt eget hus. Dessutom hade jag fruktansvärd värk i mina höfter som senare spred sig till ryggen och ner för låret till knäna.



    Mådde psykiskt dåligt med andra ord över att behöva spendera julen hemma hos svärmisarna utan mannen i mitt liv.

  • Cecilia säger:
    2009-12-29 | 00:10:04
    Bloggadress: http://www.minicilla.bloggspace.se

    Hej du fina! Härligt att se att det är du som skriver igen.. Jag vill gärna kika in på din blogg men jag har inte kvar lösenordet.. Kanske kan du maila det till mig?



    Hoppas du haft en bra jul och att du kämpar på.. <3



    Massa kramar!

  • Mezza säger:
    2009-12-29 | 18:00:53
    Bloggadress: http://mezzas.blogg.se/

    <3

    min jul... va bra. Lugn och nästan helt utan ångest :)

    håller med Eriiza...hur var DIN jul???

Kommentera inlägget här: