Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

Månadens anställd, Oktober

Kategori: Änglar inom psyk

Lars Johnsson, Neuropsykolog i Kristianstad

Helt underbar människa som lyssnade på mig, gav mig sin tid och kämpade tillsammans med mig igenom hela min utredning. Efteråt fanns han i telefon, han sa att det bara var att ringa när jag än behövde hjälp så skulle han göra vad han kunde.
Han var den första som tog mig på allvar, som visade att han lyssnade och ville hjälpa.
Han fick mig att inse saker som ingen annan fått mig att inse.
Han gav mig kraften tillbaka, och hoppet om att en dag kunna må bra.
Orden som klingar i mitt bakhuvud är
"Du ska inte ändra dig för någon, du ska vara ärlig om vem du är och går dom, var dom inte värda dig".
Tack Lars...för allt!

/Anonym


 

Obs! Detta är ett gammalt inlägg från 2009.
Vissa länkar kanske ej stämmer.
Inlägget går i repris för att det ska vara sökbart på google
samt andra inställningar

KOMMENTARER:

  • Mib säger:
    2009-10-20 | 11:06:12
    Bloggadress: http://mibfilosoferar.blogg.se/

    Åh vad fint.

  • Cecilia säger:
    2009-10-20 | 17:35:53
    Bloggadress: http://www.minicilla.bloggspace.se

    Tänk om man kunde ha träffat honom istället för Maria Jalnäs som hånar en för att man gråter.. Allt står i min blogg för den som är intresserad.. Har ni något tips på någon i södra stockholm som har ett hjärta så lämna gärna en kommentar.. Ta hand om er!

  • twin säger:
    2013-06-25 | 00:40:05

    Maria Jalnäs är en vidrig person, har också råkat ut för häxan.

Kommentera inlägget här: