Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

Medisin & Psykiatri

Kategori:




Morgen kommer til en heilt ny dag
Du med dine spørsmål og meg med mine svar
Ge meg medisin, ge meg psykiatri
Eg gir deg ingenting annet enn mi tid

Morgen kommer til en heilt ny dag
Til mitt besvær og till ditt behag
Du ser på meg og trekker din konklusjon
Og i Dieter Mey...ers navn...
Du trekker din konklusjon i Dieter Meyers navn

De kler meg av, de kler meg av, de kler meg av
De gir meg spørsmål og eg gir deg svar
Men eg har tenkt, og eg har tenkt, og eg har tenkt
Dette her er min dag. Nå stikker eg av
For eg vil ut, for eg vil ut, for eg vil ut
De tok meg inn men det er kun for eg blei lurt
Her kommer eg til å blø, til å blø til eg dør
Nå stikker eg av på ditt skift, herr Direktør

Morgen kommer til en heilt ny dag
Ikkje et sekund lenger. Såpass er klart
Aldri om eg ligger her den dagen eg skal dø
Nå stikker eg av på ditt skift, herr Direktør
 
Obs! Detta är ett gammalt inlägg från 2010.
Vissa länkar kanske ej stämmer.
Inlägget går i repris för att det ska vara sökbart på google
samt andra inställningar

KOMMENTARER:

  • Livet säger:
    2010-04-25 | 20:10:22
    Bloggadress: http://tredjechansen.blogg.se/

    Tack för komplimangen, det värmer!

    och självklart är det ok att lägga till mig.

    Kram

  • Abi säger:
    2010-04-26 | 09:02:59
    Bloggadress: http://mabbi.blogg.se/

    Hej, världens bästa blogg!



    Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att lyfta fram ett inlägg jag har skrivit i min blogg där jag efterfrågar någon att intervjua för ett skolarbete om kriser, det är det senaste och du får gärna citera av det i ett inlägg.... Det vore jättesnällt!

  • Vingklippt säger:
    2010-04-27 | 18:27:40
    Bloggadress: http://trasigt.blogg.se/

    Du, önskemål, igen.

    Jag insåg just att jag inte länkat hit från min blogg. Men en sån här VIKTIG blogg kan inte bara ha en textlänk. Du har ingen sån liten ikon eller något? Om inte annat borde du skaffa, så vi bloggisar kan sprida ditt jobb vidare.

    Pussokram. Tycker din blogg är underbar

Kommentera inlägget här: