Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

Inte dumt :)

Kategori: Information

Nya bloggkompisar:

Dom kallar mig Hannes



"En sprallig foto tokig tjej som är besatt av Dregen och gillar att kolla på speedway.
Fick sin aspergers diagnos vid 15 års ålder och detta är en blogg om att inte vara som alla andra."





Lea och Lilly

"Hej! Jag, Lilly, och min underbara vän Lea har just startar en blogg. Om ni vill får ni gärna lägga till vår blogg här på sidan, vi skulle bli så glada! Jag har bipolär sjukdom, hon har borderline personlighetsstörning bland annat.
Vi skriver om problem i vardagen, psykiatri, mediciner, positiva saker, tips på hur man hanterar sina psykiska problem och allt möjligt varvat med anonyma bilder på oss och annat.
Vänligen
L & L"

KOMMENTARER:

  • Lea och Lilly säger:
    2010-12-29 | 01:30:44
    Bloggadress: http://beingdisordered.blogspot.com/

    Hej! Jag, Lilly, och min underbara vän Lea har just startar en blogg. Om ni vill får ni gärna lägga till vår blogg här på sidan, vi skulle bli så glada! Jag har bipolär sjukdom, hon har borderline personlighetsstörning bland annat.

    Vi skriver om problem i vardagen, psykiatri, mediciner, positiva saker, tips på hur man hanterar sina psykiska problem och allt möjligt varvat med anonyma bilder på oss och annat.

    Vänligen

    L & L

Kommentera inlägget här: