Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

Enda utväg

Kategori: Tips till psykpatienter

Alla livets sidor har skrivit ett blogginlägg Till Dig som ser självmord som enda utväg


Urval:
"Hade någon för fyra månader sagt till mig hur radikalt mitt tankemönster skulle ändras, och hur otroligt mycket bättre jag skulle må bara några månader senare hade jag inte för mitt liv kunnat tro det.
Idag kan jag se att jag nog egentligen aldrig ville dö, utan bara komma ifrån det helvete jag inte såg någon väg ur.
"
Obs! Detta är ett gammalt inlägg från 2010.
Vissa länkar kanske ej stämmer.
Inlägget går i repris för att det ska vara sökbart på google
samt andra inställningar

KOMMENTARER:

  • Abi säger:
    2010-01-08 | 21:35:50
    Bloggadress: http://mabbi.blogg.se/

    Jag måste hålla med citatet. Om någon sagt åt mig hur mycket bättre jag skulle må så snart skulle jag bli förbannad, jag trodde aldrig att jag skulle komma så långt så snabbt. Jag är bara så glad att jag aldrig lyckades ta mitt liv.

Kommentera inlägget här: