Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

Månadens anställd Januari

Kategori: Änglar inom psyk

"Hej! Jag har nu varit inlagd på psyk med LPT i exakt 4 månader och denna gång hade jag turen att få en UNDERBAR läkare. Hon har alla egenskaper som en läkare borde ha. Hon lyssnar, förstår, kommer med bra och kreativa förslag, hon tar tag i de grundläggande problemen för patienten, hon SER en människa med möjligheter och ger inte upp.

Så jag tycker hon förtjänar att bli MÅNADENS ANSTÄLLD! Det e många som tycker hon e jättebra och det e så hemskt att hon ska sluta jobba inom några dagar och flytta tillbaka till Tyskland.

Hon har t.o.m suttit och kramat mig när jag har haft ångestattacker. Hon fokuserar på det positiva men utesluter inte i och med det, det negativa.

Hon är och kommer alltid vara den bästa chefsöverläkaren jag har haft kontakt med.

Hon heter Jutta Hensel och jobbar på Huddinge Sjukhus, avdelningar M76 och M78!"

Obs! Detta är ett gammalt inlägg från 2010.
Vissa länkar kanske ej stämmer.
Inlägget går i repris för att det ska vara sökbart på google
samt andra inställningar

KOMMENTARER:

  • Ritalina och Psykolin @ Psyket säger:
    2013-06-18 | 22:01:20
    Bloggadress: http://Gkboet.blogg.se

    Underbar blogg!!

    Svar: tack :)
    Läs här :)

Kommentera inlägget här: