Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

Sektanhängare

Kategori: Information

Kolla in nya sektanhängare :)




InsAniac
"Jag skriver om allt möjligt ( inget triggande till självskadande eller liknande)
 gällande hur det är att leva som mig.
Jag har varit självskadefri i ett år nu. Men jag kämpar varje dag. Jag är "diagnostiserad" Dissociativ Personlighetsstörning. Jag är/ har varit deprimerad i flera år. Ångest och en del konstigheter i form av hallucinationer m.m. Har därför erfarenhet av psykiatrin."


http://insaniac-sanna.blogspot.com/

"Jag har också en hemsida där jag skriver ut hjälp och tips (utifrån mina egna erfarenheter)
om självskadande, både åt självskadaren och dennes anhöriga. "

http://dolldead.zoomin.se





Tekla

"Jag skriver om min pågående utredning av borderline och bipolär, skriver även om vardagen, stöd från nära, kära och bemötandet inom psykiatrin. Kampen för att få boendestödjare"



Lovisa


"I många år har jag mått dåligt och i några år har jag levt i vetskapen om att jag har en emotionellt instabil personlighetsstörning, Borderline.
Jag valde att skapa en blogg där jag kunde skriva ner mina mörkaste tankar. Sedan slutet av 2009 har mitt liv börjat bli ljusare och därmed har det blivit en ändring i bloggen. Följ med i min vardag där jag kämpar för att bli fri.  Jag ska bli barnmorska och studerar nu till sjuksköterska."


http://raseriutbrott.blogspot.com

"Här har ni en med en släng av borderline och kanske även lite ADHD (ingen vet med säkerhet än). Jag har varit inlagd ganska mycket och just nu bor jag på ett behandlingshem, där jag visserligen inte alls passar in eftersom personalen inte verkar veta någonting om borderline alls, men jag ska ändå försöka komma till bukt med bland annat mitt självskadebeteende. Jag går i DBT sedan ett år tillbaka. Sedan har vi ju det gamla vanliga; ångest, demoner, bottenlösa hål, återkommande depressioner, ganska myket ilska och även lite humor.

Min blogg är bakom lösen, men det skulle vara roligt med lite mer läsare, så skicka ett mejl till: [email protected] om ni vill följa min spännande vardag vettja!"


Kram Sanna"

Kommentera inlägget här: