Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

Månadens anställd: Mars

Kategori: Änglar inom psyk



Månadens Anställd:

Rajni Toftemyr

Lindegården 
 Gubbängen Öppen/Sluten psykmottagning

Hon ÄR ALLTID DÄR FÖR EN - OAVSETT VAD DU GÖR
OCH OM DU VILL DET ELLER EJ! EN SANN ÄNGEL! 
/P ts D


Vet du någon personal som är en ängel? Skriv till [email protected] eller kommentera nedan!
 
Obs! Detta är ett gammalt inlägg från 2009.
Vissa länkar kanske ej stämmer.
Inlägget går i repris för att det ska vara sökbart på google
samt andra inställningar

KOMMENTARER:

  • Hellie säger:
    2010-03-28 | 11:54:51
    Bloggadress: http://flyinthestars.blogg.se/

    Ja, ni kan länka till mig!:)

  • Hanna säger:
    2010-03-29 | 23:13:14

    En stor ängel för mig har varit det personliga ombudet Carin Thåström, Hässelby/Vällingby. Hon har hjälpt mig med massvis av saker och alltid haft tid och ork över. Nu har ju alla PO:n i Stockholm hamnat under stadsmissionen så jag har ingen kontakt med henne längre men hon är fantastisk!

  • Sara säger:
    2010-04-10 | 03:38:13

    Ulla-Karin på Kulaboda i skövde hjälpte mig att vilja leva igen. Hon är en verklig ängel!

  • S A N D R A säger:
    2010-05-13 | 21:01:12
    Bloggadress: http://saandrarahm.blogg.se/

    ulrika ehres på östra sjukhuset- anorexi/bulimi!

Kommentera inlägget här: