Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

Förstår du?

Kategori: Tips till psykpatienter

Bloggare söker

Killkompis sökes av tjejkompis :)


"Hej. Jag skulle vilja prata med någon kille, helst som har eller har haft någon slags kontakt med psykiatrin.
Jobbat som skötare, sjuksköterska eller kanske har någon syster eller bror som har haft psykiska problem. Anledningen till att jag frågar här är att jag söker en kille med mycket empati och stort hjärta som jag kan utbyta tankar med. Jag har haft en diagnos, men efter många tester och undersökningar har jag nu ingen alls.
Jag pluggar på universitet, till förskollärare, är lite kyrkligt aktiv men går också ut. Dock dricker jag inget eftersom jag mår bättre och har roligare utan alkohol.Idrottar och spelar innebandy eller går på pass på gymmet. Tycker om Star Wars och Jason Bourne filmerna.
Tänkte att jag kunde få prata med någon som förstår, då jag är ganska självdestruktiv emellanåt(skär mig dock inte).  /Marie"

Lämna er mejl i kommentarsfältet (ses bara av admin) om ni e på :)



Hur ser rävens psykiatri ut?

Max jobbar inom psykiatrin och är en rolig figur. Och bra figur.
Vi påar lite för hans blogg! Heja. Mer Max till folket.

Kommentera inlägget här: