Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

Månadens anställd: November

Kategori: Änglar inom psyk

Fastän det inte är novemer än är månadens anställd redan här :)
Hon är redan omnämd och verkar vara omtyckt av många



 
Karin Hammarlid

sjukgymnast

"Hon jobbar halvtid på behandlingsenhet väst och halvtid inom slutenvården på st:göran
Hon har hjälpt mig något så otroligt mycket och MÅNGA med mig anser att om alla var som Karin skulle det inte behövas någon slutenvård.

MEN, nu har cheferna bestämt sig för att dra in hennes tjänst, det ska inte finnas någon sjukgymnast inom psykiatrin. De har inte "RÅD" med en sån tjänst. En ynka sjukgymnast, men pengarna räcker inte till... förjävligt.

-Hon är bra på att läsa av de första tecknen på ångest, hon kan leda bort mig från den.
-Hon kan stryka mig över ryggen och ge mig tröst när jag behöver det.
- Hon är medveten om de stooora bristerna i den verksamhet hon arbetatr i och hon är ett stöd alla gånger man byter läkare och piller...

Listan kan göras lång! Men november är sista chansen, sen förlorar psykiatrin stockholm en eldsjäl!"

/Anonym
 
 


Obs! Detta är ett gammalt inlägg från 2010. Vissa länkar kanske ej stämmer.

Inlägget går i repris för att det ska vara sökbart på google samt andra inställningar

KOMMENTARER:

  • Annelie säger:
    2010-10-26 | 17:31:47
    Bloggadress: http://risusgenerofortuna.blogg.se/

    tack för ditt svar jag ska be psyk sköterskan jag ska gå till o låta dom göra ett test det är sjukt jobbigt när jag är speedad.nu är jag tvärt om trött o slö vill nte göra något typ...jag följer dig nu.vill du följa mig? kram kram

  • Marie säger:
    2010-10-26 | 22:12:17

    tack!

  • Annelie säger:
    2010-10-28 | 12:32:44
    Bloggadress: http://risusgenerofortuna.blogg.se/

    jo jag har massa prickar på kroppen oxå sa läkaren att det kunde vara skabb jag tog en katt från landet som hade sår bakom öronen och jag smorde där utan att tänka mig för skulle haft plastpåse eller papper. men nu har jag papper när ja smörjer kisen. och jag själv får smörja kroppen med salva.vad har dina kisar för färg? tack vad trevligt =) kram

  • Martin Henriksson aka edion säger:
    2010-11-02 | 20:37:12

    Låter som en fantastisk person men som alltid i dagens samhälle blir det dessa personer som brinner för sina yrken och är duktiga som får stryka på foten. Det är förjävligt att man ska förlora dukitgt folk som värnar om sina medmänniskor, Jag hoppas verkligen folket i sthlm som har haft med denna underbara person att göra protesterar högt och mycket för påverka det kan man alltid göra. Snälla låt vår duktiga personal vara kvar och göra den otroliga nytta dom gör för i ett sjuksamhäle behövs det eldsjälar mer än någonsin. Skär inte ner på människor skär ner på robotar. LÅT VÅR PSYKIATRI VARA!!!

  • Milla säger:
    2011-01-28 | 12:46:44

    Karin - Jag hoppas att du läser det här! Du är bäst!

  • LITZIUMWORLD / alternativ norrländska säger:
    2013-08-04 | 00:36:40
    Bloggadress: http://litziumworld.blogg.se

    Gillar din blogg! Mycket bra skrift här.. :)

    ~Bat Kisses ^V^

    Svar: tack :) vill du vara med i blogglistan?
    Läs här :)

Kommentera inlägget här: