Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

Månadens psyk

Kategori: Änglar inom psyk




"Jag vill rekommendera Söderhamns öppenvårdsmottagning, och framförallt skötare/kbt-terapeut Sarah Persson-Nordh som varit fantastisk under tiden jag gått där.
Har alltid tid att lyssna, tar mig alltid på allvar när jag behöver hjälp och är ett underbart bollplank.
Vill även passa på att rekommendera Dr Anna Svensson som också jobbar där
- noggrann, ödmjuk, lyssnar och tar mig på allvar.
Ni är stjärnor i mitt stundtals svarta mörker."

/Anonym
 


Obs! Detta är ett gammalt inlägg från 2010. Vissa länkar kanske ej stämmer.

Inlägget går i repris för att det ska vara sökbart på google samt andra inställningar

KOMMENTARER:

  • Annelie säger:
    2010-10-24 | 16:58:37
    Bloggadress: http://risusgenerofortuna.blogg.se/

    hej tack för ditt mejl, jag vet inte men jag har asperger och vissa har sagt till mig att jag

    kan vara manodepressiv senast i denna v v42 jag vill starta eget företag asp ta och ge och varit helt speedad och lycklig i över en vecka nu jag har inga pengar kvar till nina sista två räkningar eftersom jag köpt saker till mitt företag. jag blir lätt irriterad och har problem med relationer nu i dag är jag trött, slö och orolig över ekonomin har alltid haft pengar men nu är det kris. i våras köpte ja två kattor o var uppspeedad i drygt 1 vecka men blevb orolig, nere ett par dagar senaRE lämnade tibaka kattorna, vad tror du har ja en sländ mano-depressiv eller är de min asperger . jag tror det är hälften hälften svara gärna .....ps jag följer dig.kram

  • svenska frun säger:
    2010-10-26 | 15:00:41
    Bloggadress: http://swedishhousewife.blogspot.com

    Hej!



    Jag jobbar inom vården och har en sida som inriktar sig till vårdpersonal. Jag inser brister i psykiatrin ibland. Du får gärna följa min länk nedanför och diskutera. Ta hand om dig!



    http://uskans.blogspot.com/2010/10/diskutera-psykiatriska-varden-i-sverige.html

Kommentera inlägget här: