Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

Clarisse & Minna

Kategori: Information


En ny bloggare till samlingen :) Välkommen CLARISSE!


"Jag är en tjej på 22 år med emotionell personlighetsstörning. Jag skriver mest om min vardag och allt som hör därtill, men lägger även in foton jag tagit och dikter jag skrivit. Jag är sjukskriven sedan i februari, och läser egentligen till socionom, vilket jag hoppas kunna uppta till våren. "


http://clarisseaeabeatrix.wordpress.com/







MINNA

"Hej! Jag skulle också gärna vilja vara en av alla fina bloggare här. Har ganska nyligen kommit i kontakt med psykiatrin och vore roligt och stöttande om jag kunde få dela med mig och få reda på mer från andra!
Mvh: Minna <3"

KOMMENTARER:

  • Minna säger:
    2010-09-23 | 23:33:10
    Bloggadress: http://stolenmoments.blogg.se/

    Hej! Jag skulle också gärna vilja vara en av alla fina bloggare här. Har ganska nyligen kommit i kontakt med psykiatrin och vore roligt och stöttande om jag kunde få dela med mig och få reda på mer från andra! Mvh: Minna <3

  • Alexandra säger:
    2010-09-26 | 12:04:59
    Bloggadress: http://reddarkness.blogg.se/

    Hej :) jag heter alexandra och är en femton årig tjej som följt denna blogg ett tag men eftersom jag har en ganska nystartad blogg så tänkte jag passa på och säga att jag också skulle vilja bli en av alla underbara bloggare här! Just nu är jag i ett stort vägskäl med min depression och självmordstankar men även med min bulimi. Jag vet inte längre vilket väg jag ska ta eftersom jag blivit nobbad av dbt och psykos teamet. Men jag kämpar oftas och hoppas åter uppta mina vanliga studier! I bloggen skriver jag om min vardag och mina tankar och känslor. Ha de bra kramis !

Kommentera inlägget här: