Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

Nyintagna

Kategori: Information

Nyintagna till sekten Psykiatrin.blogg.se:

Nicole



"Hej.
jag heter nicole och har en blogg som handlar om mig och min kamp i att vara bipolär och leva med hallucinationer och röster. min blogg handlar om min ständiga kamp om att leva ett sunt och normalt liv.

detta är min blogg i vilket fall som http://nicole-ejnarsson.blogspot.com
!




& för er som följer: Reddarkness.blogg.se

"Hej! Tänkte bara skriva lite snabbt och meddela att jag tänker lösenordskydda min blogg Reddarkness.blogg.se för att kunna skriva mer personligt. Om ni vill läsa så mejla mig till [email protected] så ska ni få reda på inloggning :) bloggen kommer vara öppen tills på lördag eller söndag innan jag stänger den.
Ha det bra kram Alexi<3"

KOMMENTARER:

  • Julia säger:
    2012-03-24 | 03:59:10
    Bloggadress: http://emotionellinstabilitet.blogspot.se/

    Jag är en tjej med borderline, som efter mycket om och men bestämt mig för att publicera delar ur min dagbok i en blogg. Självklart kommer den fyllas med annat också.



    Hade gärna stått med i blogglistan här :)

Kommentera inlägget här: