Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

Bloggmania

Kategori: Information

Nu rasar det in bloggare och annat viktigt :)


Malmöbloggare!

"Har du tips på nån bloggare som varit inom psykiatrin i Malmö - de ska ha en klinikdag från personalen där snart och jag ska tillsammans med några patienter ta upp frågor om bemötande.
Vore kul att ha med nån yngre.

Mvh
David Ershammar
Strateg - inflytandefrågor
Psykiatri Skåne - Förvaltningsledningen
[email protected]
Telefon: 044-309 32 13
SMS: 0768-890904"


JACKIE
www.sockerkyss.blogg.se


"hej. jag skulle vilja dela med mig av min blogg - som handlar om mitt liv.
beskrivningen som jag har på min blogg:

"försöker sätta ord på mitt liv och de vackra saker som jag omger mig med.
min underbara katt siri.
mina vänner.
mitt my little pony-samlande.
mitt vackra hem.
min passion för loppis.

sjukskriven pga posttraumatiskt stressyndrom (PTSD) och generaliserat ångestsyndrom (GAD). har mycket erfarenhet av den psykiatriska vården. på gott och ont. jag äter psykofarmaka och tar även antabus tre gånger i veckan. har tidigare studerat praktisk konst och feministiska studier. två hjärtesaker i mitt liv."




KOKAINEKARMA
http://kokainekarma.devote.se/


"19-årig tjej som är född och uppvuxen i Uppsala,
men för tillfället boende på folkhögskola utanför Sala där jag pluggar filmproduktion.
I min blogg skriver jag om hur jag får vardagen att gå runt trots depression, psykoser, panikångest och manodepressiva perioder samt hur jag jobbar mot mitt idealiska livsmål
där jag är författare och föreläser om psykiska sjukdomar. enjoy!"


KOMMENTARER:

  • Emma säger:
    2011-01-25 | 21:44:46
    Bloggadress: http://miramis.org

    Jag bor i Malmö och har precis startat min blogg om mitt liv med depressiva problem. Jag känner verkligen att det är viktigt att gemene man blir medvetna om att det finns så många människor som mår dåligt och att det inte går att bara "rycka upp sig". Jag har haft tur som bor i Malmö och fått komma till underbara INM men jag vet att inte alla har samma tur tyvärr. Nåja, nu ska jag inte babbla för mycket, det har jag väl bloggen till :)

Kommentera inlägget här: