Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

Månadens anställd: Januari

Kategori: Änglar inom psyk


 

Anna-Sara Brännström,

Enhet A, Psykiatrin i Piteå.

 

"Jag vill uppmärksamma min kontakt som jag har inom vuxen psykiatrin sen några månader nu.
Hon ger verkligen inte upp, och hur jobbig och irriterande man än blir så finns hon där och vill hjälpa en att börja må bra. Alla vill vi väl någon gång gräva ner oss i våran grop och ligga där och må dåligt,men än har hon inte tillåtit mig att göra det.

Hon bemöter mitt självskadande på ett respektfullt sätt och hon tar mig på allvar,vilket jag upplever att vissa kan ha problem med när det gäller vården. Du har kommit mig in på livet, något som inte många gjort och utan dig skulle jag nog varit död eller i allafall må betydligt sämre.

Tack för att du kämpar, även när jag gett upp hoppet
En kram till dig

hälsningar E"

 

Obs! Detta är ett gammalt inlägg från 2011. Vissa länkar kanske ej stämmer.

Inlägget går i repris för att det ska vara sökbart på google samt andra inställningar

KOMMENTARER:

  • Marie säger:
    2011-01-16 | 12:09:04
    Bloggadress: http://kanelpannkaka.blogg.se/

    Känns ärofyllt och fint att jag fick vara med som en medlem hos er!



    Keep up the good work, and I will do mine :)



    KRAM!



    PS. ska även kolla in på saker som står i eran FAQ och se om jag kan göra något!

  • Merl säger:
    2011-04-30 | 11:09:12

    Anna-Sara Brännström är den helt klart bästa jag träffat inom psyiatrin. Tyvärr har jag inte fått förmånen att ha henne som samtalskontakt. Men jag pratade en hel del med henne på hon jobbade på den slutnaavdelningen och jag var inlagd där.

Kommentera inlägget här: