Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

Månadens psyk

Kategori: Änglar inom psyk

Under kategorin Änglar inom psykkan man bara lämna ett namn på en person eller enhet
man tycker varit mycket bra på sitt arbete. Där kan du även lägga som kommentar, en längre beskrivning på
vad som gör ditt psyk eller din ängel den bästa så kan det få sitt helt egna inlägg!
Detta gör vi för att belysa de positiva inom psykiatrin! När man sedan googlar på namn och avdelning kommer detta upp och det är väl jättebra för den som just börjat söka vård!



"Jag skulle villja tacka alla som jobbar på Maria ungdom akut/avdelningen samt öppenvården, Bättre människor får man leta efter. Ni har tagit hand om mig genom allt, jag är evigt tacksam för erat stöd och ni kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta!
Utan er skulle jag nog inte leva idag!

Specielt tack till:

Hanna Brännström ssk
Petra Mitchell ssk
Maria ivarsson
Malin ssk
Mark msk
Mia msk
Pekka msk
Anna ssk
Jill msk
Anki ssk
Johanna ssk

Och många fler
All kärlek och lycka till er <3"
 
 

Obs! Detta är ett gammalt inlägg från 2010. Vissa länkar kanske ej stämmer.

Inlägget går i repris för att det ska vara sökbart på google samt andra inställningar

KOMMENTARER:

  • swed45 säger:
    2011-01-12 | 05:30:34

    Tack för feedback, det värmde in i hjärtat, en bekräftelse på att vi gör ett bra jobb.

  • sabina säger:
    2011-01-14 | 21:58:03

    Kul att det kom med :D Dom förtjänar värkligen allt bra!

  • Pekka säger:
    2011-01-15 | 19:26:36

    Sabina, hoppas allt är bra med dig. Ha ett fint 2011

Kommentera inlägget här: