Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

Nytt

Kategori: Information

"Hallå!

Jag har nu bytt från www.kanelpannkaka.blogg.se TILL www.hemmahosmarie.blogg.se!

Har länkat direkt till fakta och kontakt! Har idag några stycken på min msn lista som jag träffat här igenom, vilket är väldigt skönt! Så hoppas ingen missar att jag bytt adress :)

Tack igen för en väl uppdaterad och klockren sida!"


Jackie


Tipsar om Sommarkurs

" är väl mest aktuellt för personer som bor i kalmar län, men jag är säker på att det finns liknande kurser runt om i sverige!  "



Sanna uppdaterar!! Gissa diagnos. pt 2&3:

"En liten uppdatering igen:
Det händer ingenting! Jag har ännu inte fått något svar från chefen på psykiatrin här.
Jag tycker detta är extremt dåligt! Jag blir rent utsagt förbannad över att man bara ignorerar problemen.
För visst verkar det vara så de gör. Jag fortsätter vänta på svaret.
Får jag det inte nästa vecka så ringer jag igen till pat.nämnden och frågar om de hört något.

Kram Sanna"


sverigesradio.se

Tourettes syndrom - vanligare än man tror Vad håller du på med? .
Den frågan fick skådespelaren Eric Donell ofta som barn.



Den 23 mars kl 14.00 är det dags för ångestloppet. Ta på dig löparskorna och kom till Götgatspuckeln. Starten går från St:Paulsgatan 209 meter till Götgatan 38 vid Fountain House.



KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: