Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

Kommentarer..

Kategori: Information

Hej
Här är lite kommentarer som kommit in:

"X om Psykiatri Örebro:

Det tog sisådär 20 år inom nämnda landsting för att ens bry sig om att göra en utredning. Under alla dessa år har jag vårdats inom alla enheter- påstås även att en RPU gjorts- dom bara konstaterade Borderline, utan att ens utreda något.

2006 gjordes äntligen en utredning som fastlog att jag uppfyller alla kriterier för Asperger."


*
Hej, har följt denna blogg ett tag och läst om andras upplevelser samt hittat bra bloggar om psykis ohälsa. Jag vill gärna presentera mig och berätta lite om mig och vad jag bloggar om!

Jag heter Jessica och är 20 år, jag har diagnosen borderline personlighets störning, ätstörning uns, blandad ångest och depressions tillstånd samt prat på schizoaffektiv störning. Jag bloggar om mina problem, skriver av mig och är öppen och ärlig om allt, lämnar inget utanför! Vill gärna ha kontakt med andra med liknande problem eller vem som helst i stort sett!

Min blogg: www.diisorder.blogg.se
*

KOMMENTARER:

  • Mandii säger:
    2012-08-10 | 19:55:10
    Bloggadress: http://massis.blogg.se/

    Hej!

    Ville bara göra ett avtryck och säga att jag själv lider av EDS, BP, ångest, svimningar samt panikångest.



    Känns skönt att veta att man inte är ensam.

    Svar: hej har nu skrivit in dig i ett inlägg :) Kram
    Läs här :)

Kommentera inlägget här: