Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

Berätta din historia inom psykiatrin!

Kategori: Berättelser

Få ur dig skit och ångest, skriv av dig :D
 
Berätta DIN historia för resten av världen, anonymt om du vill!
Mejla din berättelse till [email protected]
så postar jag den helt anonymt, eller med din bloggsida om du har en om du vill..
 
Här är lite grejer som jag undrar om er där ute...
 
Varför blev DU sjuk?
Varför behövde du vård?
Vem ansåg att du behövde vård?
Vad är Din historia att du hamnade inom psykiatrin?
Var det någpt i din barndom som ledde till psykisk sjukdom?
Har du några eventuella gener till psykisk sjukdom?
Var tror du själv genererat din sjukdom, miljö eller arv, eller både och?
Och hur har psykiatrin tagit emot dig?
Hur har din tid inom psykiatrin sett ut?
Vad har du fått för hjälp och vad har du Inte fått för hjälp?
Hur väl anser du att personal har empati, tid, intresse och utbildning?
Vad vill du att psykiatrin ska göra?
Vad tror du psykiatrin kommer att göra?
 
 
 

KOMMENTARER:

  • inzi säger:
    2012-11-03 | 20:14:17
    Bloggadress: http://www.sistersheavilyarmed.blogspot.se

    Superbra idé=)

    Svar: precis :) skicka in :D
    Läs här :)

  • Petra säger:
    2013-08-22 | 09:08:27
    Bloggadress: http://scratchblack.blogg.se/index.html

    Jag skickade in en berättelse igår tror jag det var, även skickat in en text jag skrev 2008. Hoppas de två mailen kom fram.

    Svar: Okej ska kolla! kram P
    Läs här :)

Kommentera inlägget här: