Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

INSPO.

Kategori: Information

Som bloggdrottningarna skriver om hetsträning och pumpa upp tuttarna.
Denna blogg lite före i tiden så vi inspirerar till nya bloggar med innehåll..
Kanske kommer innehåll en dag vara hett och inne.
Enjoy.
Nya medlemmar:
 
 
 

"
Hej!

Jag heter Ulrika och har alldeles nyss (igår) startat en blogg. Vet inte om det är denna adress man skriver till om man vill synas och dela med sig av sin blogg.
Min blogg heter Här & Nu. Jag har bl a en bipolär diagnos och syftet med min blogg är att synliggöra psykisk ohälsa. Det  är inget som ska gömmas undan.
Jag vill jobba för att minska fördomar och stigmatiseringen av psykisk ohälsa.
Min blogg adress: ullis.bloggplatsen.se

Tack på förhand!
/Ulrika"

En tjej med två bloggar:
(själv hade jag 4 st när jag hade psykiatrin.blogg.se ;D)
 

Flera bloggare i samma blogg:
 
Vi skriver i tema psykisk (o)hälsa, mest gällande vår egen?
Förtydligande - Vi söker fler som bloggar inom samma tema och som vill vara där för att stötta varandra. 

Sisters in Arms [and bros]
 
 
 

KOMMENTARER:

  • inzi säger:
    2012-10-22 | 14:43:41
    Bloggadress: http://www.sistersheavilyarmed.blogspot.se

    Förtydligande - Vi söker fler som bloggar inom samma tema och som vill vara där för att stötta varandra.

    Sisters in Arms [and bros]

  • Zebra säger:
    2012-11-03 | 14:01:11
    Bloggadress: http://yoxxcantbeperfect.blogg.se

    åh, jag önskar att jag kunde skriva lika bra som dem.

    Svar: Man behöver inte skriva bra, man behöver skriva! Punkt slut. Kram P
    Läs här :)

  • inzi säger:
    2013-03-19 | 11:51:06
    Bloggadress: http://sistersheavilyarmed.blogspot.se

    Hej, nu har vi ändrat namn till Sisters & Brothers in arms, om det går att ändra i länklistan
    <3 till alla

    Svar: done
    Läs här :)

Kommentera inlägget här: