Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

Era bloggar...

Kategori: Information

Hej
Nu har jag tittat igenom alla bloggar till vänster.. phu..
Jag har tagit bort bloggar som inte längre finns, som har lösenordsskydd eller som inte verkar finnas mer.
Det finns några som inte haft aktivitet på 1 år men de får ligga kvar om någon vill läsa bara.
Om du har bytt blogg och vill vara med säg till.
Om du har en blogg som handlar om psykisk hälsa så skriv en presentation om dig så 
sätter jag upp det här..
 
 
Mvh P

KOMMENTARER:

  • MissManic säger:
    2013-08-07 | 18:59:57
    Bloggadress: http://missmanic.se

    Hej!
    Jag vill gärna fortsätta vara med här!!

    Jag som skriver heter Maria och jag är i skrivande stund 33 år. Jag har borderline, GAD, PTSD och är bipolär. Jag har även kräkfobi och ätstörningar.

    På måndag så ska jag börja DBT som är mån - fre under 10 veckor, så det kommer att bli intensivt. Jag skriver om mitt mående och kommer att skriva om behandlingen!

    Hoppas du vill följa min blogg!

    Kram M.

    Svar: Härligt, jag gör en åter-blogg-tips :D
    Läs här :)

  • Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa säger:
    2013-08-07 | 21:49:45
    Bloggadress: http://saramodigh.bloggplatsen.se/

    Hejsan, självklart vill jag fortfarande vara med på listan. Tycker att denna bloggen är väldigt bra.

    Vad det gäller att skriva så skulle jag vara intresserad av de mesta som hör till psykiatrin.

    Mvh Sara M

    Svar: tack vad roligt :)
    Läs här :)

  • Elvira säger:
    2013-08-08 | 22:11:22
    Bloggadress: http://chickenshit.blogg.se

    sv: Självklart vill jag det! :)
    Men du får gärna byta namnet på länken från "jojjo" till "Elvira" om du vill! :)

    Svar: då gör jag så!
    Läs här :)

Kommentera inlägget här: