Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

Heja alla kämpar!

Kategori: Information

Fick världens bästa kommentar idag!
 
"Den här sidan har varit en tröst för mig i flera år. Förut, då jag trodde det var mig det var fel på, och nu, då jag vet att det är psykiatrin som är helt j-a människofarlig. Jag har varit godtrogen och trott att de velat hjälpa. I och med att jag (äntligen) fick ut mina journaler har jag svart på vitt att så inte var fallet. 

(Fina människor därute, begär ögonaböj ut era journaler på vardguiden.se. Uppsala kan läsa gratis online. Era behandlare kommer avråda dig och säga att det är jobbigt att läsa vad du gjort. FEL!!, det är jobbigt att läsa deras iq-befriade kommentarer, men bra att veta var man har dem och kunna ta ställning till om och i så fall vem man vill ha hjälp ifrån. För mig visade det sig att de jag trodde var med mig inte var det.) 

Nu känner jag mig stridslysten, och så glad att denna blogg finns kvar även om den inte uppdateras på samma sätt som förr. 
Heja alla kämpar!" / Anonym
Kommentera inlägget här: