Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

Hjälp & stöd - Sanna Gulle

Kategori: Information

Fick ett mejl som jag lägger upp....

 

"Hej!

 

Bra Bloggsida du har, mycket bra och jag vill gärna vara med!

 

Jag är en av många som har haft mycket dåliga erfarenheter av 

psykvården i Gbg vilket gjorde att jag fick hjälpa mig själv och idag 

hjälper jag nu andra och ger faktiskt det som man som patient med 

psykiska besvär vill ha:

 

- tid, tålamod, konkreta verktyg som fungerar, någon som genuint 

lyssnar och bryr sig och som dessutom är kompetent och kunnig.

 

Jag vill med detta mail signalera att gärna tipsa om mig

www.SannaGulle.se 

 (eftersom jag kan garantera att jag hjälper betydligt bättre än vad 

psykiatrin gör) och komma ihåg mitt namn om ni behöver driftiga 

människor som inte bara vill klaga över psykiatrin misslyckanden utan 

att se till att göra skillnad i samhället och ge den vård som 

verkligen behövs!

 

Varma hälsningar och hatten av för dig och din blogg

Sanna Gulle"

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: