Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

Nytt citat

Kategori: Information

Fick in ett citat.. har ni något citat så kommentera eller mejla [email protected]
 
"ÖL: Vad vill du ha för hjälp? 

Jag: Jag sover hela dagarna och är deprimerad eftersom jag sänkte dosen av antidepressiva för fort. Känner mig orkeslös och likgiltig. 

ÖL: Ok, då tar vi bort dina antidepressiva och ger dig stämningsstabiliserande och sömnmedicin." 


Jag protesterade och fick LPT. 

Jo, det är helt sant"

KOMMENTARER:

  • twin säger:
    2013-07-01 | 14:59:46

    TACK <3! Sedan gav dom mig neuroleptica (haldol) eftersom jag helt plötsligt ansågs psykotisk. Fick fruktansvärda biverkningar bara, men mådde ändå inte bättre eftersom jag varken var psykotisk eller labil. Jag blev bara ännu mer deprimerad, spelade glad och blev släppt till slut.

    Svar: tack själv! kram!
    Läs här :)

Kommentera inlägget här: