Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

Informanter sökes till forskningsprojekt!

Kategori: Information

Informanter sökes till forskningsprojekt

Seriös forskare (intygar jag) söker DIN medverkan!

"Jag heter Anna Johansson och jag är forskare i etnologi vid Umeå universitet.

I min forskning undersöker jag vilken betydelse digitala mötesplatser har i relation till psykisk ohälsa (särskilt självskada) och hur möten mellan patient och psykiatri skildras på nätet.

Jag söker därför dig som bloggar eller använder andra sociala medier för att skriva om något av dessa områden, och som skulle vilja medverka i en intervju. Beroende på vad du föredrar kan intervjun ske antingen via telefon/Skype, skriftligt via mail eller genom att vi träffas. Dina svar kommer att anonymiseras.

Om du tycker att detta låter intressant, kontakta mig på [email protected] för att få mer information. Stort tack på förhand!"

KOMMENTARER:

  • wariruna säger:
    2013-05-29 | 18:33:34

    Hej Anna.
    Jag jobbar som mentalskötare inom psykiatrin, min anonymitet är viktig för mig; det känns varje dag som att jag bemöter ett stor odjur gjord av politiker, makthavarna, direktörer,sedan sjuksköterskor och mentalskötarna rövslickarna en efter den andra allihopa, maktmissbruk,corruption, skandaler och sopa resterna under mattan blir vardagsrutiner inom svensk psykiatrin. Jag har funderat 15 minuter framför skärmen om jag skulle skicka det här medd. Jag tror att det är värt ett försök.

    Svar: om du vill kontakta anna så maila henne. mvh P
    Läs här :)

Kommentera inlägget här: