Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

Änglar i Borås

Kategori: Änglar inom psyk

 
 Mariana sjuksköterka, öppenvårdsenheten beroende, LARO-mottagningen, Borås 
Anne-lie psykolog, Öppenvårdsmottagningen beroende, Borås 

Jag vill tacka er för allt ni har gjort för mig och för att ni har fått mig att inte ge upp utan fortsätta kämpa!
Ni hjälper och kämpar för era patienter och utan er hade jag fortfarande stått och stampat. 
Ni är som mina andra mammor!
 
 
 
Vill du tacka någon personal?
Kommentera anonymt om du vill.
 
 

KOMMENTARER:

  • Josefin säger:
    2013-11-04 | 02:43:00
    Bloggadress: http://www.fames.se/mizzodd

    Fan vad härligt att läsa att andra , likt som jag ändå fått en hjälpande hand i psykiatrin och beroende enheterna. För det är för mycket folk som blivit ignorerade och inte alls hjälpta i dessa två sammanhang tyvärr . Jag vill tacka rådgivnings byrån /psykosenheten i Lund , dock tyckte jag dom släppte mig för fort därifrån men jag fick hjälp med min borderline som jag haft i 14 år! Dom var fantastiska där! Speciellt Martin! Finns bara en Martin där ! Han r så fucking skön. Fick även veta där att jag har adhd med! Så man kämpar på i livet och hade ett års jubelium som drog fri för en månad sen! :-) det är hela tiden en ständig kamp. Och man måste kämpa emot hela tiden tills man automatiskt hittar ett sätt som gör det obetydligt att ens tänka på det . <3

    Svar: roligt :) jag lägger upp ett litet tack :)
    Läs här :)

Kommentera inlägget här: