Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

Sexuella övergrepp

Kategori: Diagnoser, Information

Jag undrar om det är något som vill berätta om de varit med om sexuella övergrepp
och om ni sökt/fått hjälp för det. Kommentera eller mejla anonymt. [email protected]
 
 
En bra sida som tar upp sexuella övergrepp och som ger stöd är:
Där kan ni också läsa om andras berättelser!
 
 
 
 
 
Med tanke på de senaste dagarnas rapportering om gruppvåldtäktsmålet som
friade flera killar som var skyldiga;
Läs den här polisens inlägg/ blogg som var med i utredningen!
Vilken polis! 
 
 

KOMMENTARER:

  • Ella säger:
    2013-09-30 | 20:06:30
    Bloggadress: http://raped.blogg.se

    skriver redan om vad jag varit med om anonymt, och det känns bra att kunna skriva om det så, få en ventil.

    Svar: oj det måste jag läsa.. kan jag länka till dig?
    Läs här :)

  • Nicole säger:
    2013-10-06 | 14:54:19
    Bloggadress: http://verklighet-forts.blogspot.se/

    Hej hej. togs jag bort från blogglistan? jag kanske glömde svara när ni skrev till mig? ojsan ;)
    jag vill gärna tillbaka iaf. kram kram

    Svar: Hej, nej du ligger kvar under "Nicole" till vänster i listan! Kram P
    Läs här :)

Kommentera inlägget här: