Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

Zannie??!!

Kategori:

Nästan varje dag senaste veckan får jag höra någon som gått bort..
Idag fick jag en kommentar om att Zannie gått bort 2013!?
Jag trodde att hon mådde bra och stängde ner bloggen därför,
har dessutom inte hört nått från mina bloggkollegor.
 
Jag hade rätt mycket kontakt med Zannie under en period och
stämmer det här, orkar jag fan inte.
 
En så stark tjej som kunde haft ett liv framför sig,
samhället har misslyckats IGEN.
När ska människor vakna upp?! 
Ska alla dö i tysthet bara?
 
Jag vill berätta om Zannie!
Kan någon mer konfirmera att detta har hänt?
 
 
 
Verkar som det stämmer nu...
 
 
Vila i Frid Zannie...
 
 
 
Inlägg från Zannie...
 

KOMMENTARER:

  • Jossan säger:
    2014-04-19 | 16:25:20

    http://www.veronika-noren.com/

    om det är hon stämmer det.

    Svar: :( fan asså pallar inte! tack för länk
    Läs här :)

  • Namn säger:
    2014-04-20 | 02:58:16

    Nej....det får inte va sant.... Hon ville ju fortsätta leva. Är detta verkligen sant? Jag har också undrat vart hon tog vägen.

    Svar: jag vet :( verkar som det kram
    Läs här :)

  • Namn säger:
    2014-04-20 | 03:05:15

    http://www.instavillage.com/u/zannie90/

    Svar: tack!
    Läs här :)

  • Sanna säger:
    2014-04-20 | 12:34:48
    Bloggadress: http://insaniacparttwo.blogspot.se/

    Nej men fy :'(
    Läste hennes blogg då och då och hon verkade ju vara på så god väg.

    Vila i Frid Zannie! <3

    Svar: <3
    Läs här :)

  • Anonym säger:
    2014-07-22 | 00:45:23

    Det är sant ... Hon bodde ett stenkast från mig. Hon hoppade igen

  • Malekova säger:
    2014-07-27 | 16:44:06
    Bloggadress: http://www.malekova.se

    Det stämmer. Jag är hennes lillasyster & saknar henne oerhört mycket. Om du vill ha kontakt med mig så har du min mejl. Kram

    Svar: Tack gulligt av dig. Beklagar sorgen.
    Läs här :)

  • Malekova säger:
    2014-07-30 | 18:04:19
    Bloggadress: http://www.malekova.se

    Antar du skrev en länk men kan inte trycka.

    Svar: sidan verkar vara borttagen
    Läs här :)

  • Sannes Pappa säger:
    2015-06-04 | 14:06:50

    Hej jag är Sannes riktiga pappa! Hennes riktiga namn är Veronika Norén! Och svar ja hon är död hon kastade sig framför tåget den 5 maj 2013.

    Hon blev omhändertagen utav Landskrona kommun vilket ställde till för henne i hela hennes 33 åriga liv. Både mitt samt Veronikas liv förstörde socialen i Landskrona och det enda dom gjorde i 45 minuter var att ursäkta att det inte var deras fel.

    Veronika blev våldtagen vid 13 års ålder förövaren gick fri och Veronika mådde skit och försökte ta livet utav sig och lyckades tillslut.

    Med vänlig hälsning. Veronikas Pappa

    Svar: Hej ja jag läste mig till det någonannanstans. Jättesorgligt, hade lite kontakt med henne och tyckte hon var så himla stark. Beklagar sorgen och att tvingas leva utan henne. Förjävligt att samhället inte ställer upp på de som verkligen behöver och förtjänar det!
    Läs här :)

Kommentera inlägget här: