Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

SVT GRANSKAR BUP

Kategori: Information

Fick ett mail från en granskning för svt:

SVT GRANSKAR BUP

 

Efterlysning:

 
 

"Vi granskar BUP - vill du dela med dig av din erfarenhet av egen eller

anhörigs kontakt med BUP under 2011-2014? 

Naturligtvis behandlar vi alla kontakter och uppgifter med respekt och sprider ingenting vidare.

Vill du veta mer om projektet hör av dig till oss: [email protected] "

KOMMENTARER:

  • Ann-Ki säger:
    2014-02-10 | 18:16:46
    Bloggadress: http://dobbitazz.blogg.se

    Mina erfarenheter och missnöje om BUP sträcker sig lite längre bakåt i tiden. 2001 tog jag kontakt och så som vi, jag och min dotter blev bemötta, kommer jag aldrig att glömma så länge jag lever....Har till och med skrivit om det i min egen blogg, för jag vill sprida mina erfarenheter till andra som eventuellt sitter i samma situation. Ska det aldrig bli bättre, vår händelse är ju gammal och det har gått många år. BUP för mig är rena rama "lekstugan".

    Svar: Kontakta gärna dom på emailadressen!
    Läs här :)

Kommentera inlägget här: