Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

Fler tack till psykiatrin

Kategori: Änglar inom psyk

 
 
"Jag har också några och tacka, några personer i psykiatrin som har stuckit ut lite extra
och haft hjärtat på rätt ställe och vart en riktig medmänniska. "

Sussie skötare Vänerviken 
Eva skötare Vänerviken 
Yvonne städerska Vänerviken 
Li psykolog Vänerviken 
Louise psykolog NP teamet 
Linnea sjuksköterska Piva 
Maria sjuksköterska Piva 
Hannah skötare Piva 
Emma psykolog Vpm 
Anette skötare avd 57
 
 
 
Vem vill du tacka?
Eller vill du tacka en hel avdelning?
Kommentera så blir det ett inlägg

KOMMENTARER:

  • Flak säger:
    2014-01-14 | 22:45:14
    Bloggadress: http://uskabloggen.blogspot.se/

    Jag vill tacka mig själv för att jag står ut med att jobba som uska..ja det kan tyckas vara läge för folk att säga byt jobb..men vi undersköterskor är tåliga saker..och jag bytte jobb vid nyår..samma yrke nytt jobb...
    Så jag tackar all vårdpersonal...var vi än jobbar för att vi bara orkar...
    Sen vill jag slänga in ett litet tack till våra kära medmänniskor som vi tar hand om och deras anhöriga som vi tar hand om..som tänker på oss och bryr sig om oss uskor med hjärtat på rätt ställe=)

    Svar: inom psykiatirn?
    Läs här :)

  • Flak säger:
    2014-01-15 | 19:08:16

    Jobbar ej inom psyk utan demensvård

    Svar: Hej, i see. Vi tar bara upp inom psykiatrin och inte så många uskor som jobbar inom psyk och jag tykcker att (vi) gör ett mkt bättre jobb än mentalskötare så det här är inte riktigt rätt forum även om man behöver ge ros till övriga inom vården.
    Läs här :)

  • Tipset säger:
    2014-01-17 | 11:33:38
    Bloggadress: http://https://www.iterapi.se/sites/sofia/

    Hittade det här som nån tipsade om precis.

    /h

    Svar: skitbra tips, tack!
    Läs här :)

  • Bella säger:
    2014-01-20 | 21:12:46
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/Beellastankar

    Jag skulle vilja tacka min läkare jag hade i Växjö.. Marek heter han! Han har aldrig gett upp hoppet om mig, som Malmö gjorde..

    Svar: tack lägger upp!
    Läs här :)

  • IDa säger:
    2014-01-21 | 15:50:31

    Vill tacka psykologen på depression.se forumet för stöd och bra råd.

    Svar: tack lägger upp!
    Läs här :)

Kommentera inlägget här: