Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

Stort tack

Kategori: Änglar inom psyk

 
 
Skulle vilja lägga till några andra som är värda ett stort tack; 
Giulia Arslan, Borderlineenheten - hon var så himla snäll och verkligen gjorde sitt yttersta för att hjälpa mig. Hon var väldigt empatisk och med henne så fanns det inga maktpositioner. Hon såg inte ner på en och behandlade en som en människa. 
 
Jessica, skötare på avdelning 141, Danderyd - jag önskar verkligen att många fler skötare kunde vara som henne. Hon såg en, var engagerad och väldigt duktig. Satt man ledsen på avdelningen så gick hon inte förbi en bara (som många andra kunde göra) utan satte sig med en och pratade med en. 
 
Finns fler, men många kommer jag inte namnet på, men andra nämnvärda: 
Katarina skötare, avdelning 35 
Mir skötare, avdelning 35 
Katarina sjuksköterska (den rödhårige), avdelning 35 
Isa skötare, avdelning 141 
Martina Christensson läkare, avdelning 141 
Cecilia nattsjuksköterska, avdelning 141 
Anna Pålsson läkare, avdelning 131 
Lina sjuksköterska, avdelning 131 
Ted, NOA Akutteam
 
 
/En läsare
 
 
 
Vem vill du tacka?
Eller vill du tacka en hel avdelning?
Kommentera så blir det ett inlägg

KOMMENTARER:

  • Svensson säger:
    2014-01-12 | 19:45:10

    Jag har också några och tacka, några personer i psykiatrin som har stuckit ut lite extra och haft hjärtat på rätt ställe och vart en riktig med människa.
    Sussie skötare Vänerviken
    Eva skötare Vänerviken
    Yvonne städerska Vänerviken
    Li psykolog Vänerviken
    Louise psykolog NP teamet
    Linnea sjuksköterska Piva
    Maria sjuksköterska Piva
    Hannah skötare Piva
    Emma psykolog Vpm
    Anette skötare avd 57

    Svar: lägger upp :)
    Läs här :)

  • Anonym säger:
    2014-02-24 | 17:35:11

    Jag skulle vilja tacka hela bup-akuten, östra sjukhuset.
    Ett extra stort tack till A-C(sjuksköterska) och Mikael(skötare) och framför allt till psykologen. Hon har lagt ner så enormt mycket tid, energi och omtanke på mig och hela min familj. Så tack.

Kommentera inlägget här: