Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

Och priset går till...

Kategori: Tips till psykpatienter

Eftersom Mezza så fint bloggprisade mig så måste jag uppmärksamma lite personer som är värda det.. har inget egentligt pris förrutom den underbara sk äran :) Alla dessa är tagna ur vår blogglista på 150 pers som satt spår hos iallafall lilla mig.

Så här får ni så ni tål!

Bästa personligablogg
Jag väljer livet - Sara
/ Viljan att leva
Ingen kan nog med sina ord bättre beröra, stärka, få en att fundera och hoppas
som denna människa. Jag hoppas innerligen att hon fortsätter blogga och skriva skriva skriva.
Snälla och tack tack tack.

Världens bästa Psykiatriblogg
Psykbryt
Psykbryt är ju min kollega och I love him. Bloggen är fyndig och rolig men samtidigt så jävla viktig.
Här finns nog allt en liten psykis som jag kan behöva.

Roligaste psyk-bloggen
Fiskpinne
Ett ordenligt sinne för humor har denna snygga mamma som alltid tycks kunna spegla
vardagen med humor. En riktig må-bra-blogg!


Bästa konstnärliga blogg
Fulsepe
Unikt sinne för foto, ord och bild. Och en unik själ. Det kan ju inte bli en bättre blogg :)


Bästa bloggare på att stjäla mitt hjärta
Milla
Om jag måste utnämna den finaste människan på jordklotet och den som jag faktiskt tänker på varje dag utan att jag ens träffat henne, är Milla. Här finns en hel livshistoria, tragisk men stark. Finns inte Milla, då finns inte hopp.

 

KOMMENTARER:

  • Sara säger:
    2010-01-24 | 13:58:35
    Bloggadress: http://allalivetssidor.blogspot.com

    TACK finaste p! Det värmde gott i hjärtat att läsa dina fina ord!



    Jag ska fortsätta skriva. Känner att jag redan saknar det! Det gör mig gott att få ventilera mina tankar, och får ni som läser något ut av det så är det ju ännu bättre! Jag återupptar bloggen imorgon:)



    Stor kram, och tack än en gång för utmärkelsen!

  • Sara säger:
    2010-01-24 | 22:46:34
    Bloggadress: http://allalivetssidor.blogspot.com

    Nu är jag här igen!

    Idag har jag haft en riktig gråtdag. Tårarna har bara runnit okontrollerat, speciellt nu ikväll. Det känns genast lite bättre när jag tittar in här, dels över dina smickrande ord om mig förstås, men också hela bloggen i allmänhet. Du skriver så otroligt bra och är själv värd vartenda litet pris man kan få! TACK för att vi får ta del av din värme och dina tankar! Du är otrolig! Tårarna har slutat rinna dessutom..



    Många kramar

  • L säger:
    2010-01-24 | 23:40:53
    Bloggadress: http://fulsepe.blogg.se/

    kärlek.

  • Milla säger:
    2010-01-25 | 08:59:09
    Bloggadress: http://doden.blogg.se/

    Åh så söt du är. Tack så jättemycket.

  • Elin säger:
    2010-02-13 | 02:19:12
    Bloggadress: http://fiskpinnebloggen.blogspot.com

    tack!! gud vad fint.

Kommentera inlägget här: