Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

Uppe igen!

Kategori: Information

Ja hejsan hejsan
Tack för era mejl och alla kommentarer på sidan!
Det var någon som anmält ett JÄTTEgammalt inlägg från typ 2008 där en mentalskötare
namngavs. Hehe jaja.. det är borta nu och blogg.se hade så fint sparat min blogg så länge.
Däremot hade hela mejlkontot tömts så något stämmer iallafall inte..
Om ni vill att sidan ska vara uppe vad skulle ni vilja ha mer av på sidan?
Kommentera..
KRAM PSYKOS/Robin Hood

KOMMENTARER:

  • Pat Punkt säger:
    2012-01-19 | 19:21:59
    Bloggadress: http://hispaliv.blogspot.com

    Det är tillåtet att namnge myndighetspersoner

  • Mezza säger:
    2012-01-19 | 19:35:06
    Bloggadress: http://mezzasblogg.blogspot.com

    Vet inte än vad jag skulle vilja se mer här MEN jag blev jätteglad när jag såg på bloglovin att du skrivit här igen!!!

    Saknat min robin hood!

    Kram!

  • Eva säger:
    2012-01-21 | 11:42:08

    Härligt att sidan är uppe igen, den behövs

  • alexandra säger:
    2012-01-23 | 00:11:33
    Bloggadress: http://thisisalexandras.blogg.se/

    Snygg blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

  • Wiilow [Foto Tankar Känslor] säger:
    2012-01-23 | 18:59:32
    Bloggadress: http://wiilow.blogg.se/

    Hej!



    Vad bra att det löste sig till slut. Hur mår du?

    Jag tycker att allt är spännande på denna sidan och det gör nog alla.

    vad som helst som har med psykiatri, behandlingar, berättelser av människor, tips och trix.



    Kraam

  • Hyperreflexi säger:
    2012-01-24 | 10:43:02
    Bloggadress: http://hyperreflexi.blogg.se/

    Ska du börja uppdatera bloggen igen? :D

    Journalanteckningar som är dåligt formulerade är alltid kul att läsa, historier från andra och ja.. Bloggen är redan så bra!

  • Malin säger:
    2012-01-24 | 21:15:29

    Hej!

    Det är fantastiskt att du är tillbaka, det är så värdefullt att kunna komma in hit och "träffa" människor som har liknande erfarenheter.



    Jag har en fråga, just nu har jag satt ut halva min dos antidepp och jag mår mycket bättre rent kroppsligt. Jag är inte sjukligt trött hela tiden, har ork åt att ha roligt igen. Nu kommer min fråga, jag känner saker igen. Och helt ärligt, det är svinjobbigt. Jag gillar att jag känner, och egentligen det jag känner också men jag håller på att bli tokig tills jag insåg: det kanske är svårt för att jag är ovan? Jag behöver bara vänja mig igen, lära mig sålla. Finns det någon som känner igen sig?



    Malin

  • Vingklippt säger:
    2012-01-26 | 21:30:51
    Bloggadress: http://trasigt.blogg.se/

    Underbara du!!

    Hur mår du?? Orkar du?

    Jag har några saker från fontänhusvärlden som kan publiceras. bla. nästa ångestparad och lite seminarium!

    Ta hand om dej!

  • A säger:
    2012-01-29 | 11:41:33
    Bloggadress: http://mybrokenlife.blogg.se/

    Efter att ha läst igenom delar av bloggen så märker jag hur lyckligt lottad jag har varit som direkt kom i kontakt med psykvården hur det ska vara och jag skulle verkligen inte vilja att denna blogg försvinner. Citaten är helt sjuka och länkarna till andra bloggare har fått mig att insett att jag inte är ensam. Tack <3

  • tr säger:
    2012-01-31 | 13:29:49
    Bloggadress: http://waterandrain.wordpress.com

    hm... underbart att du funderar på att ta upp bloggen igen! Älskade ju alla citat och journalgrodor, sen tycker jag att infon är viktig.



    kramar

    tears and rain

  • MissUnderstood säger:
    2012-02-13 | 21:56:19

    Vad glad jag blir att du är tillbaka!!! Du behövs : )

  • Elliott säger:
    2012-02-18 | 22:03:01
    Bloggadress: http://www.onlylonelythoughts.blogspot.com

    YES! Som jag har väntat på att bloggen ska komma igång igen. Nu gjorde du min dag!



    Kram till er allihop.

  • ida säger:
    2012-03-09 | 22:05:34

    riktigt glad att bloggen är uppe igen :)



    en sak att kanske skriva om:

    känner enorm ångest och ursinne över det här med "sammanhållen journalföring" som DN har skrivit om i februari flera ggr, den totala integritetskraschen.när t.o.m. DNs ledarsida utpekar Alliansen som totalt ointresserad av och oförstående inför frågor om personers integritet,då har det gått långt.insamlande av info om folk för att det "kan vara bra att ha" typ,FRA,det nya gen-registret,journaler som är totalt oskyddade osv jag mår verkligen illa,hur ska man skydda sej?hur tänker ni andra med psyk-diagnoser t ex om man hamnar på akuten/mava/iva pga nåt psykiskt o sen får en sticka i fingret o får gå till VC och då sitter den i receptionen och läser alla journalanteckningar från läkarsamtal man haft under en inläggning t ex som inte har nåt med stickan i fingret att göra.det känns som man blir utsatt för ännu ett övergrepp från Vårdens sida.

    jag undrar hur andra hanterar det-själv vill jag bara bränna min journal o aldrig mer gå i närheten av en vårdpersonal :(

  • Mia säger:
    2012-03-10 | 08:05:37
    Bloggadress: http://www.pysselochtankar.blogspot.com

    ÄNTLIGEN!!

    Fattar du hur mycket dina ord saknats och hur jag undrat hur du mått/mår osv.?

    Du är bäst!

    Kramar Mia

  • Babyborderline säger:
    2012-03-13 | 02:06:05
    Bloggadress: http://babyborderline.wordpress.com

    Du har ingen länk/banner att klistra in på min blogg btw? Hade varit fint med en Robin-Hood bild! ;)

  • Anna säger:
    2012-04-06 | 15:37:46
    Bloggadress: http://trasselhjerta.blogspot.com

    Superhärligt att se deh här bloggen tillbaka på banan igen! <3 Du har varit saknad!

  • Jenni säger:
    2012-04-15 | 05:23:49

    Fick reda på idag (14april) att min fantastiska vän inte finns med oss längre. Känner att det är så viktigt att denna bloggen finns. Han fick ingen hjälp. Men med denna bloggen kan vi kanske förändra. Hjälpa varandra att förändra.



    Eller bara.. Jag vet inte.. Vet inte riktigt vad jag säger.. Önskar bara att han inte skulle bli en del av statistiken..



    Kärlek på er alla!

Kommentera inlägget här: