Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

Livsskildringar (nya bloggar)

Kategori: Information

Jazzy efterfrågar..

"Jag skulle behöva någon att prata med, någon som inte är rädd för att prata om riktigt djupa saker, om självdestruktivitet & starka självmordstankar. Adda mig gärna på msn [email protected] om du känner att du kanske kan/vill hjälpa mig..."



Nya bloggare:

SAMIR
"Herrn skildrat sitt eget liv, men glömt att leva med komposition."


RONYA:




TREDJE CHANSEN:
"Jag försöker möta mig själv, och låta flickan som aldrig fick ta någon plats, få ta sin plats. Så hon får känna på känslan av att hon är precis lika mycket värd som alla andra på vår jord."


SKAKIGT:
"En vardagsskildring,
om mitt zebrarandiga liv.
Att leva med
Emotionell Instabil
Personlighetsstörning
/Bordeline/IPS/BPS,
kärt barn har många namn.
Att leva med social fobi.
Att leva med självdestruktivitet.
Att leva med PTSD.
Att leva med
minnesfunktionsstörning.
Kort sagt att leva
ett skakigt liv. "

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: