Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

Avd 150

Kategori: Änglar inom psyk

Man får gärna skriva och specifiera vad som gör just din psykkontakt bra,
så de andra lär sig :) Här har vi en läsare som skrivit in om Danderyds sjukhus.


"Till avd 150 Danderyds Sjukhus/Stockholm

Jag vill skicka ett STORT VARMT TACK till all personal på avdelningen. Ni är unika inom psykvården!
Ni har en fantastisk syn på människan. Ni utstrålar genuin värme, omtanke och inte minst en mycket stor kompetens.

Ni har alltid fått mig att känna mig trygg hos er. Personalen har alltid tid för en pratstund, goda råd, en kram eller bara en vänlig blick. Visst finns det vissa jag tycker bättre om än andra, men det finns ingen jag ogillar. Ni är helt enkelt värda ett guldhjärta.Stort tack för allt stöd ni gett mig under alla år./Minna"

 

Obs! Detta är ett gammalt inlägg från 2010. Vissa länkar kanske ej stämmer. Inlägget går i repris för att det ska vara sökbart på google samt andra inställningar

 

 

KOMMENTARER:

  • ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥ säger:
    2010-08-14 | 11:27:03
    Bloggadress: http://tjelsi.com

    Vad skönt att iaf nån tycker om personalen på avd 150, personligen tycker jag dom satt mest i köket och drack kaffe...

  • vinterblomma säger:
    2010-08-23 | 10:53:13
    Bloggadress: http://vinterblomma.wordpress.com

    Så fantastiskt att få höra detta! :)

Kommentera inlägget här: