Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

Månadens mottagning!

Kategori: Änglar inom psyk

 


Psykosmottagningen i Kungsängens personal.


"Har varit trevligt att haft en så klok psykiatrisk undersköterska att samtala med som Wim Bloem och kompetent Läkare som Kari Erkonen. Camilla har också gett ett mycket gott intryck de få gånger jag träffat henne liksom ni som sitter i kassan. Vill även passa på att tacka Gabriel Barsom. Utan honom hade jag riskerat att fortfarande ha kvar preparaten efter felbehandligen på Karolinska (Magnus Huss). Personalen på MH var f.ö trevlig precis som läkaren Ylva men tyvärr var det som det verkar fel diagnos och fel medicin men jag är tacksam för omtanken ni ägnande mig.

Och förstås tack till alla trevliga människor på Barken skola och behandling. Kjell Olav Skierve, Peter Friman och Anna. Det var ett nöje att ha att göra med er. Detsamma gäller Psykoterapeuten Hans Larsson. Imponerande att kunna ha en diskussion med en person som på 4 år bara visar pyttesmå spår av irritation max 3 gånger. Och jag är dessutom duktig på att att avläsa negativa ansiktsuttryck."

Läsare

 

Obs! Detta är ett gammalt inlägg från 2010. Vissa länkar kanske ej stämmer.

Inlägget går i repris för att det ska vara sökbart på google samt andra inställningar

Kommentera inlägget här: