Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

Gensvar

Kategori: Information

Hej! Tack för allt otroligt gensvar vi fått sedan jag lade upp och påminde oss lite om vad vi gör på bloggen.
Kommer gå igenom kategorierna lite mer och så.


Obs! På söndag i Sthlm tänder vi på samma ställe igen i 1500 liv! Se förra inlägget



Det är flera stycken som anmält sig till MSN-listan!
Dessa änglar är redo att lyssna på dig och din situation! Glöm inte att ni på MSN-listan
också kan kontakta varandra :)

Vi har också fått ett exelllent inlägg på vår kategorie Diagnoser!
I Kategorin tar vi upp fakta och subjektiva berättelser från människor om deras tillstånd.
Dessa har vi avverkat, men är din diagnos inte med så skicka ett mejl.
Du får gärna gå in och kolla och kommentera!

* Parodelia
* Syskonvåld
* Religion: Psykiatri
* Självskadebeteende
* Efterfrågan
* BDD - Dysmorfofobi
* Diagnos: gör det själv
* Diagnos: Ingen
* Psykos om Psykoser
* Bokstavsdiagnoser
* Depression
* Ätstörningar
* Ångestsjukdomar
* Schizofreni
* Borderline / EIPS
* Bipolär-/Manodepressiv sjukdom


Alla bloggare på vänster sida, ca 200, har en gång varit presenterade. Går man med i vår lilla bloggsekt
får man gärna presentera sig som nedan :)



www.sophiepropp.blogg.se

"Jag är en tjej på 22 år som har diagnoserna ADD + Aspergers syndrom. I min blogg skriver jag om min vardag med dessa funktionshinder, min ångest som kommer och går, boendestöd, KBT-terapi , pole dance osv. Det vore kul om jag fick fler läsare.
Om ni vill läsa min blogg så kan ni skicka ett mail till [email protected] och be om användarnamn och lösenord. Skriv gärna om ni har någon blogg också:) Många Kramar"




Under vår Kategori Kulturhörnan kan man ge tips på böcker, film och musik
som är allmänt psykiga och kan öka förståelsen för oss annorlunda :)

Här är vårt senaste tips!

boken Turist i Tillvaron


"En helt sann, minst sagt utlämnande levandshistoria om att växa upp med ett medfött handikapp.
Som man dessutom är helt omedveten om att man har."

KOMMENTARER:

  • tr säger:
    2011-01-08 | 12:27:00
    Bloggadress: http://trainunderwater.blogg.se/

    Sofi Oksanen har skrivit två böcker där ämnet psyksik ohälsa tas upp och kretsar kring (otroligt bra böcker dessutom). De heter "Stalins kossor" och "baby jane". Väldigt läsvärt och äkta. bara ett litet tips :)

    kramar

Kommentera inlägget här: