Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

Sketch - Psykologen

Kategori:

Alltså Rekommenderar!!!
EXAKT så här var det när jag var på PTE Rosenlund Södermalm Stockholm
Psykoterapienheten med den labila "psykoterpeuten" Maud.
Hon sa nämligen att HON inte kände tillit till mig (!?) och kunde inte "arbeta fritt" för att jag ville ha ut
mina journaler. Hon betedde sig som om det var Hon som var patient.
 
Hahahahah Alltså ni måste kolla det här klippet!!!
 
Jätterolig sketch av Alex & Sigge -  "Psykologen"  Tryck på bilden för att komma till sketchen..
 

Vill du dela med dig av klipp, musik, böcker eller annat som har lite med psyk att göra
kan du kommentera här.
Glöm inte att du också kan kolla fler tips under Kulturhörnans kategori!

KOMMENTARER:

  • Vicky säger:
    2013-12-08 | 08:44:04
    Bloggadress: http://viktorias-secret.blogspot.se/

    Händer inget när man trycker på bilden =/ Men det kanske bara är så för mig? Men du har ju skrivit vad klippet heter så det är ingen fara :P

    Svar: hej det funkar för mig i två olika webbläsare. kanske har du förhindrat popupfönster eller så.. Kram P
    Läs här :)

  • Anonym säger:
    2013-12-08 | 15:48:03

    Alltså jag blir så ledsen för din skull och beklämd och tyvärr inte förvånad och kan inte låta bli att skratta åt det bisarra i saken. Och då menar jag inte sketchen.
    Helt stört, men det är ju jobbigt för stackars behandlarna att behöva stå för det de har skrivit. Det är ju riktigt jättesynd om henne! Jag blir så arg.

    Svar: tack det va snällt skrivet! det kommer mer info imorrn om vad som hänt kram P
    Läs här :)

  • L säger:
    2013-12-08 | 16:07:24
    Bloggadress: http://violentdreams.blogg.se

    hah, rosenlund får mig att vilja skjuta mig själv. </3 de är fan sääämst. puss

    Svar: hahhahaa pusss luv u
    Läs här :)

Kommentera inlägget här: