Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

Hagsätra

Kategori: Berättelser

Hagsätra psykiatri aka Enskede Årsta Vantör Psykiatriska enhet
har försökt mörda patienten/ startaren av denna blogg.
Därav kommer några hälsningar till Hagsätra. 
 
 
 
 
 
Välkommen till en helt ny dag
Du med dina frågor, och jag med mina svar
Du ger mig medicin och psykiatri
Jag ger dig ingenting annat än tid
 
Välkommen till en helt ny dag
Till mitt besvär, och till ditt behag
Du ser på mig och drar din slutsats
Du drar din slutsats i Deiter Meiers namn
 
Och jag har tänkt, och jag har tänk mig det hela
Och jag har blästrat, jag har blästrat min kapacitet
Jag har längtat, jag har längtat efter dig
Har du längtat efter mig?
Jag frågar dig rätt ut, har du längtat efter mig?

Du klär av mig, du klär av mig, du klär av mig
Du ger mig frågor, och jag ger dig svar
Men jag har tänkt, och jag har tänkt, och jag har tänkt.
Det här är min dag, nu sticker jag.

För jag vill ut, för jag vill ut, för jag vill ut
Du tog mig in, men det var för att jag blev lurad
Jag kommer tilll att blöda, till att blöda, tills jag dör
Nu sticker jag på skift, herr Direktör

Välkommen till en helt ny dag
Inte en sekund längre, så pass är klart.
Aldrig att jag vill ligga här, den dagen jag ska dö
Nu sticker jag på ditt skift, herr Direktör.

KOMMENTARER:

  • roxxxy säger:
    2014-04-16 | 14:20:38

    Hej!
    Vad har hänt? Försökt mörda?
    Vad har de gjort, det verkar allvarligt?
    Hoppas du är ok (efter omständigheterna förstås). Kram.

    Svar: tja.. ja jag ska skriva om det snart... kram!
    Läs här :)

  • L säger:
    2014-04-17 | 19:18:24
    Bloggadress: http://violentdreams.blogg.se

    du vet ju redan vad jag tycker om detta. jävla knas.

    Svar: love xoxo!
    Läs här :)

  • Deppan säger:
    2014-05-04 | 00:19:20

    Psyk sätter i system att tracka en del patienter, hänger ut en till allmänheten. Jag har blivit nojig. Var inlagd där och man var väldigt utlämnad till sig själv. Det var liksom en ynnest ifall nån pratade med en. Mina stödsamtal lr avlyssnade och jag straffas direkt så fort jag lämnar rummet. Detta känner dom sig fria att göra väl vetandes att jag står ensam. Blä

    Svar: Känner igen det.. kram
    Läs här :)

Kommentera inlägget här: