Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

Sökes: Utnyttjade kvinnor av polisman i Söderort Stockholm.

Kategori: Information

Sökes: Utnyttjade kvinnor av polisman i Söderort Stockholm. 

För ett par år sedan blev Jag utnyttjad av en polis som kontaktade mig efter att ha kört in mig till psykiatrin i Söderort. 
Han hotade mig att han skulle förstöra mitt liv om jag berättade för någon. 
Något år senare fick jag reda på att polismannen blivit omplacerad från yttre till inre tjänst (kontor). Detta händer väldigt sällan att poliser gör självmant och det får mig att fundera på om han har utnyttjat flera. 

På det sättet han gjorde det var det väldigt manipulativt och beräknande. Vilket är ett typiskt upprepande beteende. Han hade även fru och barn. 

Söker dig som blivit utnyttjad eller bara uppsökt efter ett ärende av en polisman som sagt att det ingår i hans jobb att ha en uppföljning eller "kolla upp" dig. 
Eller om du har andra erfarenheter av poliser som du anser har gjort eller sagt konstiga saker som inte ingår i tjänsten.  

Jag kan tänka mig att anmäla om andra har samma erfarenheter. Jag har även bildbevis men kan även då vara svårt att fälla en polis. 

Maila till [email protected] och jag kommer aldrig lägga ut era berättelser utan detta sker privat utanför bloggen mellan dig och mig. 
Jag har ett förnamn och stationsnamn på den jag söker men även foto på polisen. 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: