Psykiatrin.blogg.se * 2008-2018

Den största bloggen om psykiatri 2008-2018. Nu nedlagd.

Personligt meddelande

Kategori: Berättelser

Har inte glömt vad som hände Enskede Årsta Vantör Psykiatriska Slutenvård! ( Hagsätra )
Jag vet att ni läser detta ( stalkers! ) men hörde att ni blev omplacerade allihopa för
att ni inte kan betee er hahahah!
 
Ni förstörde både enhet, personal och patienter men.
 
Karma is a bitch eller hur?
 
Tur att de högsta cheferna förstod detta tillslut och särade på er.
Må ni hantera era personliga helvetiska problem med era ex som polisanmäler er,
läppinjektioner gone wrong, splittrade familjer och knarkande "rappare" till söner..
istället för att ta ut det på stackars patienter och annan personal!
 
Puss! 

KOMMENTARER:

  • Pd säger:
    2015-05-03 | 23:03:24

    KARMA :)!!!

    Svar: jäääääs
    Läs här :)

  • Anonym säger:
    2015-05-07 | 08:35:44

    Jag förstår inte att de kan ha kvar Robert Udd där han har ingen empatisk förmåga och tror att han vet hur saker är utan att ens våga prata m. patienterna. Hur f.n fick han chefsjobbet?

    Svar: Det va ingen annan som sökte har jag hört...
    Läs här :)

  • Anonym säger:
    2015-05-09 | 08:33:59

    Ok, då förstår jag sönderfallet på avd. bättre...

    Svar: :) Alla som försvunnit från avd har blivit Omplacerade :)
    Läs här :)

  • Anonym säger:
    2015-05-13 | 11:34:20

    Jag tycker att ledningen skall bytas ut, de som finns/fanns på Avd är bra. Som det är nu måste de ringa in extrapersonal, folk får ständigt jobba över och nej vänta INTE Chefssjuksköterskan som är helt Wasted!!

    Svar: Alla kommer bytas ut. Omorganiseringen börjar 2016 då kommer allt ändras å det e inte säkert att du får vara kvar.
    Läs här :)

  • Anonym säger:
    2015-05-13 | 16:30:33

    Ja det lär jag väl märka då :-)
    Tack för svaret.

    Svar: Fick inte med hela svaret. Hagsätra kommer bli allmänpsykiatri. Inga psykoser etc. De kommer va indelat i diagnos istället för område.
    Läs här :)

  • cosmicdanger säger:
    2015-07-01 | 16:27:25

    jo men förr hade dom iallafal lite empati nu är 98 procent av personalen inkompetenta känslokalla robotar vars mål är att förstöra och förnedra patienterna. tråkigt att man ska behöva bråka konstant med dom genom att dom inte vill sammarbeta med pt...

    Svar: True ! Skitställe
    Läs här :)

  • Skarprättarna säger:
    2017-11-18 | 08:38:06

    Fundera inte så mycket över Robert Udd o varför han inte blev av med jobbet. Vem ska de ha istället? Bättre ha nåt skit än inget skit alls.
    Hurtigbullen som ser sig själv som Gud allsmäktig. Avsaknad av empati tillhör psykopater, wow vilka meriter

    Svar: Jag vet inte varför du tror jag funderar över Robert Udd. Jag vet varför Robert Udd blev av med jobbet, han var extremt oprofessionell och för lättpåverkad, kunde inte läsa människor och lät en arbetsplats med sjuka människor (personalen) styra och inte han själv.
    Läs här :)

Kommentera inlägget här: